…LeTV překonalo dosavadní rekord i takového giganta jako je Xiaomi.
Marketing a strategie prodejů společnosti Xiaomi se stává takovým malým lexikonem pro současné start-upy nejen v Číně a nejen pro opravdu začínající společnosti. Příkladem z minulosti může být start-up OnePlus, který po vzoru Xiaomi využil strategii sociálních sítí a díky němu se dostal do povědomí tisíců potenciálních zájemců. Nyní máme co do činění s mnohem větší společností, která v Číně provozuje obdobu námi známého YouTube, LeTV.
Společnost avizovala tři své modely chytrých telefonů s výbavou za neuvěřitelné ceny. Více se můžete dočíst v těchto článcích, zde a zde. Včera společnost spustila předprodej a hned padaly rekordy. LeTV One Pro se prodalo na 10 tisíc kusů za pouhou 1 sekundu, a to není vše. LeTV One se totiž prodalo 190 tisíc jednotek za 3,46 vteřiny.
Nevíme jestli se jedná o absolutní rekord v této branži, každopádně se jedná o neuvěřitelný úspěch společnosti. Mimochodem, dnes ještě vstupuje do prodeje další typ tohoto zajímavého telefonu LeTV One Max za 3599,- juanů (13957,- Kč, 509,- Euro).
Dalo by se říci, že i takové etablované čínské značky, jakými jsou Xiaomi, Huawei nebo ZTE mají dalšího velmi dravého soupeře ve svých vodách. Měli by se obávat, co myslíte?
zdroj