Po nedávné skoro měsíční odstávce dodávek novinkového OnePlus 3, zapříčiněné nedostatečnou kapacitou výrobních linek, která by neuspokojila současnou světovou poptávku po tomto doposud nejvýkonnějším telefonu, se zdá být stále nezažehnána.

Současný nejnovější přístroj společnosti s výbavou nynějších nejvyšších modelů světoznámých značek, vyčnívá především svou nízkou cenou vůči konkurenci. Navíc se zdá, že tímto telefonem se společnosti povedlo konečně uhodit kladívkem na hřebíček a trefit se do noty fanoušků nejen výbavou, ale i designem. Neméně důležitým aspektem volby může být i skutečnost, že společnost v tomto případě odbourala i doposud mezi fanouškovskou základnou nepopulární pozvánkový systém.

Výsledkem je neutuchající zájem a nestíhající výrobní linky. Po více jak měsíční nucené pauze se OnePlus 3 vrátil i na evropské trhy. Zdálo by se, že je vše v pořádku. Jenže za první indicií, že tomu tak nemusí být, můžeme označit nemožnost objednání obou verzí, konkrétně „soft gold“. To by však nevadilo, vždyť tu máme ještě druhou, základní verzi zpracovanou v odstínu „grafite“.

Problém však nastane, když klasickou verzi OnePlus 3 vložíte do košíku, potvrdíte svou dodací adresu a v následujícím kroku na vás vybafne poznámka s předpokládaným datem doručení. A hle, zde odhalíme současnou situaci, v jaké se OnePlus pravděpodobně nachází. Dodací lhůta v současné chvíli překračuje jeden měsíc, což může naznačovat jen jediné. OnePlus opět nestíhá uspokojovat poptávku na evropském trhu.

Není se čemu divit, vždyť jde o jeden z nejvybavenějších telefonů na našem trhu, navíc s oficiální distribucí a podporující i všechna naše 4G/LTE pásma. Jen pro připomenutí si vyjmenujme stěžejní specifika. Velmi povedený design, uvnitř procesor Snapdragon 820, 6 GB RAM paměti, rychlé nabíjení DashCharge, 16 MPx hlavní fotoaparát a třešnička na dortu v podobě přítomného modulu NFC, ale více najdete zde.