Indie je pro mnohé výrobce telefonů zemí zaslíbenou. Lidnatá země s dosud nenasyceným trhem a spoustou zákazníků, kteří chtějí kupovat zařízení s dobrým poměrem cena/výkon.

S prodejními úspěchy na indickém trhu se může pochlubit například společnost Xiaomi, i když nutno dodat, že tuto skutečnost poněkud zkalil Vrchní indický soud, když koncem loňského roku vydal příkaz k zastavení prodeje Xiaomi produktů. S podobnými problémy se na indickém trhu potýká i společnost OnePlus. Ta se dostala do sporu s indickou společností Micromax, výrobcem nedávno představeného telefonu Yu Yureka.

Zdá se, že společnost Lenovo nemá strach z nějakých soudní pří a proto na veletrhu CES 2015 představila svou novinku Lenovo A6000, určenou pro indický trh. Podle specifikací bude A6000 na tamním trhu zřejmým konkurentem Xiaomi Redmi Note a domácího Yu Yureka.

Jak Redmi Note, tak Yureka mají téměř shodné parametry, u Lenovo A6000 došlo, pravda, k malým technickým kompromisům, ale předpokládá se, že tomu bude přizpůsobena i jeho cena. Na rozdíl od Redmi Note a Yureka má Lenovo o 0,5 palce menší úhlopříčku displeje, a to by také mohlo hrát v jeho prospěch.

Dobrou zprávou pro indické zákazníky je jistě i to, že všechna tři zařízení nabízejí svá vlastní uživatelská rozhraní, takže bude záležet jen na zkušenostech a vkusu uživatelů, pro které rozhraní se rozhodnou a které zařízení si koupí. A možnost volby a výběru je vždy příjemná a dozajista je i důležitým faktorem při rozhodování pro tu či onu značku telefonu.

Pojďme si všechny tři telefony porovnat v tabulce jejich specifikací.

Specifikace

Určitě bude velmi zajímavé sledovat, jak si tito konkurenti vedou na indickém trhu a který z nich si nakonec získá srdce indických zákazníků.

Zdroj

 ‌

 ‌