Před několika měsíci jsme poprvé zaslechli informaci, podle níž by měla společnost Lenovo plánovat rozjezd dceřiné společnosti, která by byla orientována na on-line prodej. Její předpokládaný start by měl být 1. dubna/apríla 2015.

Důvody pro toto rozhodnutí jsou zřejmé. Společnosti jako jsou Coolpad, Micromax nebo Oppo zakládají své dceřinky. Výhodou těchto „nových“ značek je možnost zkusit něco jiného, aniž by tím byla poznamenána tvář mateřské společnosti. Navíc je to velmi dobrý marketingový tah. V tomto případě se zdá, že společnost Lenovo má v plánu použít stejnou strategii jako Xiaomi a vytvořit značku, která bude s nízkými náklady prodávána výhradně on-line.

Tato fakta tedy byla známa. Co jsme ovšem neznali, byl název dceřinky. Včera viceprezident Lenovo, Chen Xudong, oznámil, že vybrali jméno Fancy Maker. Název nám může připadat poněkud zvláštní, ale jeho základ můžeme hledat ve spojení Lenovo a Motoroly. Je docela dobře možné, že Fancy Maker bude zaměřena, podobně jako Moto Maker, na design, barevnost a především na zákazníka, který si bude moci u daného přístroje vybrat jeho barvu, vzor nebo doplňky.

Čas ovšem ukáže, zda tento krok společnosti Lenovo byl správný a zda se jí podaří být silným konkurentem Xiaomi, která si v oblasti on-line prodeje získala velmi silnou pozici.

Zdroj