Podle posledních zpráv si chce japonská společnost Japan Display, taky známá pod názvem JDI, udržet svůj 30 – 40% podíl na trhu s displeji v segmentu high- endových telefonů ještě minimálně pět let.

Japan Display chce také do roku 2019 až ztrojnásobit své podnikání v oblasti mimo chytré telefony. Jde především o tzv. reflexní a OLED displeje, jejichž výrobu chtějí navýšit až o 20 respektive 40%. Reflexní displeje by měly být určeny především pro wearables, digital signage a pro speciální outdorová zařízení.

Kde vlastně tkví úspěch společnosti JDI, která předčila a podle všech odhadů předežene dalšího výrobce displejů, společnost Sharp, a to již v průběhu fiskálního roku 2015? Jde především o úspěšně uzavřené kontrakty s výrobci chytrých telefonů v Číně a o již sjednané zakázky pro Apple. JDI byla rozhodně úspěšnější při vstupu na čínský trh a podařilo se jí dojednat mnohem více kontraktů než společnosti Sharp, a to právě v oblasti high-endových telefonů. Uvidíme, jak budou vypadat čísla na konci fiskálního roku a zda se všechny předpovědi naplní.

zdroj
Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.