Společnost Meizu se v poslední době veze na vlně úspěchu. Jejich Meizu MX4, případně MX4 Pro, se stal veleúspěšným. S ohlasem zákazníku se setkal také Meizu M1, kterého se během 60 sekund prodalo 100.000 kusů.
Rok 2015 tedy odstartovali opravdu úspěšně, protože jen za letošní leden/január se společnosti podařilo prodat 1,5 milionu přístrojů. To lze považovat za nadstandardní, protože Meizu prodá měsíčně obvykle kolem 1 milionu zařízení. Sám Li Nan, viceprezident pro prodej a marketing, to hodnotí na stránkách Weibo velmi kladně.
Přestože se Li Nan vyjadřuje pozitivně o tomto úspěchu společnosti, dodává, že cílem pro rok 2015 nejsou nějaké rekordní prodeje, ale spíše větší orientace na zákazníky. Nicméně, pokud by Meizu i nadále udržela toto prodejní tempo a každý měsíc prodala 1,5 milionu zařízení, koncem roku by se mohla pochlubit více než 20 milióny prodaných přístrojů. A to by jistě nadělalo vrásky jejich největšímu konkurentovi, společnosti Xiaomi.
Určitě by na tom mohla mít svůj podíl i investice, kterou Meizu získala od Alibaba Group. Jak známo, Alibaba je největší čínský dravec v oblasti e-komerce a nabídne Meizu svůj prodejní prostor. Bude hodně zajímavé sledovat, jak si Meizu letos povede a jak dopadne konkurenční boj s Xiaomi, která určitě už kuje nějaký odvetný plán.