Trolling konkurence má i mezi technologickými giganty velmi dlouhou a bohatou historii. Správně rivaly popíchnout a nadzvednout pomocí sociálních sítí nebo reklamní kampaně je žádaným uměním. V minulosti si vedli nadmíru dobře třeba Samsung či Xiaomi na účet Applu a jablečná firma je obecně velmi častým cílem podobných skopičin. Zatím poslední podobnou akcí je čerstvě publikovaná sérii reklamních videí na oficiálním kanále Intelu, kde porovnávají jasné výhody klasických PC a modelů Applu.

Samozřejmě jde o reakci na nedávné představení čipu Apple M1 a konec spolupráce jablečné firmy s Intelem v otázkách dodávek pro MacBooky. Intel se vcelku logicky (a nutno dodat, že oprávněně) cítí ohrožen a masivní kampaň zahrnuje i dnešní reklamní spoty. Samozřejmě v porovnání vždy vychází mnohem lépe klasické PC a Macy jsou za otloukánky. Takže určitě podobnou kampaň schvalují i u AMD 🙂

Videa zdůrazňují třeba rozmanitost při výběru PC nebo flexibilitu díky existenci 2-in-1 modelů. Výhodou je samozřejmě i možnost připojit více monitorů, protože MacBook zvládne jen jeden jediný. Případně uživatel ocení i dotykové displeje a bez diskuze je samozřejmě i herní oblast, kde PC jednoznačně dominuje. Zaujatá videa, ale poměrně zajímavá a vtipná.

Perličkou je samozřejmě také obsazení populárního herce Justina Longa, který v minulosti propagoval MacBooky v podobné kampani Applu. Trolling se prostě musí umět a Intel si v tomto ohledu novou kampaní určitě připsal plusové body.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.