Značka mobilních telefonů Infinix má za sebou rekordní období. A to když ve třetím čtvrtletí 2023 celosvětově dodala o 4,2 milionu více zařízení než v předchozím roce. Meziročně si tak polepšila o 74,8 %, nejvíce ze všech výrobců na trhu. Podle analytické společnosti IDC* se Infinix díky tomuto výkonu zařadil mezi deset největších značek smartphonů na světě z hlediska objemu prodeje.

Infinix, který začínal na rozvojových trzích v Africe a Asii a dnes v rámci pokračující globální expanze působí na 70 trzích po celém světě včetně České republiky a Slovenska, za svůj úspěch vděčí efektivní práci s náklady. Díky té může nabízet pokročilé technické parametry v nižších cenových hladinách, a také naslouchání potřebám mladých uživatelů.

Infinix a mladá generace

„Naší prioritou jsou potřeby mladé generace a naše chytrá zařízení jsou jí šitá na míru,“ uvádí CEO značky Benjamin Jiang. „Díky fúzi špičkových technologií a stylového designu se nám stabilně daří dodávat na trh produkty, které si získávají srdce spotřebitelů. Naše nejnovější modely včetně série Zero 30 sklízejí všeobecný úspěch díky kombinaci cenové dostupnosti a spolehlivého výkonu pro gaming. A také pokročilé výbavě pro vlogging.“

„Díky inovativní brandingové strategii a spolupráci s vybranými partnery se nám zároveň daří prezentovat se jako atraktivní značka pro mladé lidi. Náš úctyhodný růst ve třetím kvartálu 2023 podtrhuje důraz, který klademe na inovace, efektivitu a spokojenost zákazníků,“ dodává Jiang.

Úctyhodný růst Infinix zaznamenal také na lokálním trhu, kde ve třetím čtvrtletí posílil o 78 %, a to nikoliv meziročně, ale mezikvartálně! Srovnatelné tempo růstu si navíc drží už od počátku svého působení v ČR a SR v létě loňského roku.

„V České republice a na Slovensku působíme teprve od července 2022,“ zdůrazňuje Lukáš Knotte, country manager Infinixu pro CZ/SK. „Během těchto pěti kvartálů jsme vyrostli z nuly na současné čtyři tisíce prodaných kusů týdně, v říjnu 2023 jsme se stali pátou nejprodávanější značkou na trhu a velmi rychle se blížíme k překonání hranice sta tisíc spokojených českých a slovenských uživatelů.”