V nejnovější aktualizaci iOS 18.4 společnosti Apple se objevila podivná chyba. Část uživatelů si všimla, že se jim na iPhonu „zázračně“ znovu objevily aplikace, které byly dříve smazány. Mnozí se o své zkušenosti podělili na Redditu i na sociálních sítích, a dokonce i na stránkách podpory společnosti Apple.

Chyba iOS 18.4 vrací na iPhony smazané aplikace

Za posledních čtyřiadvacet hodin jsme zaznamenali, že celá řada uživatelů iPhonů hlásí problémy týkající se aplikací a her, které na svých telefonech po aktualizaci na iOS 18.4 odinstalovali, se znovu objevují. Několik uživatelů tvrdí, že tyto aplikace ani vůbec neznají.

Problém zřejmě pramení z chyby nejnovější verze systému iOS 18.4. Společnost Apple tuto verzi uvedla před několika dny v pondělí, kdy do ní přidala některé funkce spolu s několika vylepšeními. Tento problém se však zdá být krokem zpět a je pro mnoho lidí matoucí.

Chyba iOS 18.4

Chyba nesouvisí s automatickým stahováním

Zpočátku se někteří domnívali, že problém může způsobovat nastavení „Automatické stahování“ společnosti Apple. Tato možnost stahuje aplikace zakoupené v jednom zařízení Apple a instaluje je do všech zařízení, která používají stejné ID uživatele. Většina uživatelů, kteří tvrdí, že tuto chybu zaregistroval, ale nevlastní jiná zařízení Apple. To tedy naznačuje, že problém nesouvisí s funkcí Automatické stahování.

Kromě toho se s problémem potýkají i uživatelé, kteří nikdy své telefony „nejailbreakli“ a ke stahování aplikací používají pouze App Store, což ukazuje, že chyba pramení přímo z aktualizace systému iOS.

Možné příčiny a reakce společnosti Apple

Přesná příčina této chyby zůstává nejasná. Někteří uživatelé se domnívají, že systém cloudového zálohování společnosti Apple obnovuje stará data aplikací, což vede k tomuto problému. Jiní se domnívají, že se týká pouze některých modelů zařízení nebo regionů, protože ne každý se s tímto problémem setká.

Společnost Apple zatím nevydala oficiální prohlášení. Prozatím se zákazníci mohou s problémem vypořádat tak, že vymažou aplikace, které se stále vracejí, a to opakovaně. Většina lidí čeká na aktualizaci od společnosti Apple, která snad problém solidně vyřeší.

Jak postupovat dál?

Těm, kterých se problém týká, může pomoci obrátit se na podporu společnosti Apple. Ta má potenciál vést k rychlejšímu řešení. Prozatím musí lidé sledovat svou knihovnu aplikací a ujistit se, že alespoň prozatím vymazali všechny aplikace, které nechtějí mít. Od společnosti Apple se očekává brzká oprava.

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.

Sledujte Gizchina.ccz na Google News, ať vám neutečou žádné novinky a recenze ohledně aktuálních témat.