Na začátku tohoto nového roku s radostí oznámil CEO (generální ředitel společnosti) realme, Sky Li, prostřednictvím inspirativního otevřeného dopisu, významnou produktovou strategii nazvanou “Top to Bottom Expansion”. Cílem této strategie je rozšířit portfólio produktů. Tak, aby zahrnovalo prémiové i cenově dostupné segmenty.

V roce 2024 se můžeme těšit na návrat řady GT na zámořské trhy. To představuje značný krok ve směru k hardcore technologiím v high-end segmentu. Současně společnost uvede na trh úplně novou řadu Note. Tato řada, pojmenovaná jako “dlouhotrvající hodnota”, reflektuje závazek společnosti realme k dosažení dokonalosti na trhu základních smartphonů.

CEO realme vydal otevřený dopis a oznámil novou řadu Note

CEO realme

Ve svém otevřeném dopise Sky Li prohlašuje: “Zrození řady Note není pouhým představením produktu nebo získáním většího podílu na trhu. Je to naše odpověď na výzvy a očekávání budoucnosti. Silně věříme, že velikost technologie spočívá nejen v inovaci, ale i v její popularizaci. Naše produkty jsou pro nás manifestací našich snů.”

realme, nejrychleji rostoucí globální značka chytrých telefonů, která byla založena v roce 2018, předvedla v posledních pěti letech na globálním trhu chytrých telefonů pozoruhodný výkon. Nyní, s návratem řady GT a představením nové řady Note, má realme v úmyslu posunout se ještě dále vpřed na globálním trhu chytrých telefonů.

Rok 2024 přináší společnosti realme významnou fázi rebrandingu s novým sloganem “Make it real“. V souladu s tímto novým duchem značky se realme zvláště zaměřuje na potřeby mladých uživatelů, s cílem přinášet jim reálné, jasné a hmatatelné výhody do jejich každodenního života.