Značku Nothing asi není třeba představovat, a to přesto, že je poměrně mladá a na trhu funguje pár roků. Na svém kontě má dva telefony, dvoje sluchátka a vlastní nadstavbu. Její poslední telefon Nothing Phone (2) vyšel zhruba před měsícem a sklízí úspěch. Ovšem zdá se, že Carl Pei, šéf Nothing, chce jít ještě dál. Na začátku srpna/augusta oznámil, že vytvořili svou sub-značku CMF by Nothing, která si dala za cíl vydání nové řady cenově dostupných produktů.
CMF by Nothing znamená, respektive je zkratkou slov Colour, Material a Finish. To má jasně naznačit filosofii nové sub-značky. V podstatě můžeme říct, že Carl Pei nezapomíná na své působení v OnePlus. I tato společnost po čase vytvořila produktovou řadu Nord, která se také orientuje na produkty cenově dostupné s dobře vyváženým poměrem cena/výkon. Pei říká, že Nothing a CMF jsou samostatné značky, ale mají „společnou DNA“. Kladou důraz na nadčasový design, kvalitu a dostupnost.
Dostupné nositelnosti jsou první produkty CMF by Nothing
Je tedy jen otázkou času, kdy se značka CMF by Nothing vrhne do výroby svých prvních produktů. A ten čas je tu. Podle indického tipaře Sudhanshu Ambhore si sub-značka již zaregistrovala dva produkty u Bureau of Indian Standards (BIS). První z nich má kódové označení D395 a jde o chytré hodinky a druhý produkt s označením B163 jsou bezdrátová sluchátka. Dále je jasné, že Indie je mezi prvními zeměmi, které přivítají tuto novou značku.
Podrobnosti o specifikacích hodinek a sluchátek CMF by Nothing zatím neznáme. Ovšem je jistě zajímavé, že na indický trh půjdou kromě sluchátek, které Nothing ve svém portfoliu má, i chytré hodinky. Ty Nothing dosud nepředstavila. A určitě není od věci dodat i to, že Nothing už své zastoupení na indickém trhu má, a to už od vydání svých prvních TWS sluchátek Ear (1). Indičtí uživatelé proto jejich produkty dobře znají. Certifikace BIS naznačila, že obě nositelnosti mohou na indickém trhu debutovat již brzy a proto čekáme, že o nich v nejbližší době ještě uslyšíme.