Carl Pei, spoluzakladatel společnosti OnePlus, už nějakou dobu pracuje na svém projektu Nothing. Ti, kteří čekali, že se nový Peiův startup hned od začátku rozjede jako OnePlus a rovnou naservíruje dalšího „zabijáka vlajkových lodí“ jsou možná trochu zklamaní. Zatím jsme se totiž loni dočkali sluchátek Nothing Ear (1) s docela zajímavým designem a vlastně i Nothing Launcheru pro telefony s Androidem, který značka představila na začátku tohoto měsíce. Ovšem stále je ještě ve hře ten největší trumf, kterým je telefon Nothing Phone (1).
Carl Pei na něj upozorňuje už dost dlouho a vždy jen poodhalí pár nových informací. Sám totiž tvrdí, že všechno chce svůj čas a NIC se nemá uspěchat. Je to zatím taková napínavá detektivka, ve které je hlavním hrdinou telefon Nothing Phone (1). V březnu/marci Pei nenápadně a tajemně naznačoval, že telefon představí pravděpodobně v létě. Dále také uvedl, že telefon poběží na systému Android a k němu prý už chystají vlastní uživatelské rozhraní Nothing OS. Telefon prý také uživatelům nabídne jedinečný design a specifikace. Víc ale neprozradil.
Nové informace o telefonu Nothing Phone (1)
A protože se Pei drží své strategie sdílení informací o chystaném telefonu po malých dávkách, máme tu další malou porci čerstvých zpráv. Na německých stránkách AllRoundPC se totiž nyní objevila exkluzivní zpráva, která prý pochází o evropského prodejce. Podle ní prý bude Nothing Phone (1) debutovat 21. července/júla a jeho cena se prý může pohybovat kolem 500 euro. Informace také naznačují, že telefon nemusí být vlajkovou lodí, ale spíš půjde o zajímavou střední třídu s atraktivním designem.
Kromě toho také včera Carl Pei a hlavní designér značky Nothing, Tom Howard, odhalili, že chtějí, aby Nothing Phone (1) ukázal to, co má uvnitř. Je tedy jasné, že podobně jako sluchátka bude i design telefonu „průhledný“. Je to prý ale trochu problematické, protože telefon je poskládaný z více než 400 součástek. Nicméně chtějí zvýraznit hlavní fotoaparát a bezdrátovou nabíjecí cívku. K tomu Howard dodal, že bylo potřeba změnit celý výrobní proces, aby se právě tyto součástky zvýraznily. Pei doplnil, že chtějí vytvořit svůj specifický designový jazyk, aby jejich produkty byly rozpoznatelné na první pohled. Při rozšiřování portfolia o další produkty se této strategie chtějí striktně držet. Máme se tedy na co těšit.