První dubnový den je odnepaměti vyhrazen aprílovým žertíkům, které se odehrávají skoro po celé zeměkouli. I velké značky se s gustem přidají a v minulosti jsme měli možnost vidět některé velmi povedené výtvory. Samozřejmě jde většinou o ohlášení fiktivních produktů a pobavení fanoušků. Ani letošek nebyl výjimkou a na webu jsme tak mohli najít některé velmi zajímavé kousky. Vybrali jsme tak tři z těch nejlepších výtvorů dnešního aprílového tech světa a pro jistotu vše uvedli na pravou míru. Protože občas ani na apríla netušíte, zda nejde o realitu.

Nothing Another (1)

aprílového

Start-up Nothing to vzal hezky “zgruntu” a už včera dopředu inzeroval představení nového telefonu. Takže si zaslouží uznání, protože jim na to někteří opravdu skočili. Dnes tak mohli s úsměvem prezentovat svůj Another (1) model, který je “dalším nudným telefonem”. Kromě aprílového vtípku jde ale i o poměrně chytrou marketingovou kampaň pro jejich nadcházející reálný telefon. Nothing Phone (1) se totiž bude chtít vymykat právě ze “zavedených” škatulek a na to odkazuje i dnešní žert.

DIZO Nada Watch (1)

aprílového

Samotní Nothing se pak ale stali terčem vtipu značky Dizo, která představila své hodinky Dizo Nada Watch (1). Ty jsou se 100 % průhledným designem a samozřejmě také extrémně lehké a plně voděodolné. Navíc máte na výběr ze tří barev, Průhledná 1-3. Design samotný je nadčasový a jednoduché je prý i měření tepu. Za speciální nulovou promo cenu jde minimálně o koupi roku. Velmi povedené.

Jde samozřejmě o jasný odkaz na nedávná průhledná sluchátka Nothing Ear (1). Podobné špičkování konkurence vždy potěší.

Xiaomi ConfiBoost Tablet

Ani gigant Xiaomi samozřejmě nemohl zůstat stranou. A vystřelili si velmi vtipně z indických zákazníků, kteří už dlouho žadoní o nový tablet. A tablety opravdu dostali, i když v lehce jiné formě, než asi čekali. Tablety ConfiBoost totiž zvedají sebevědomí a hodí se opravdu pro každého, včetně dětí ! Opět samozřejmě zdarma a volně dostupné. Firma v tomto případě netroškařila a vyrobila poměrně dlouhé a “vymazlené” čtyřminutové video na nový produkt.

Tak který aprílový žertík vás letos zaujal nejvíce ?