Nedávný jablečný majstrštyk s čistícím hadříkem za 590 Kč skoro zastínil i představení výborných nových MacBooků. Posměch veřejnosti byl poměrně všeobjímající a zapojil se do něj třeba i miliardář Elon Musk. Ten na Twitteru pod příspěvkem oslavující otevření nového Apple Store v Istanbulu ironicky pozval veřejnost, aby se šla podívat na „Apple Cloth“. Tedy doslova jablečný hadřík. Tím si ale docela sám naběhl na vidle, protože jeho společnost Tesla má podobných zhůvěřilostí celou řadu. Skleněná láhev na alkohol za $150, pokrývka pro psy za $135 nebo deštník a spousta dalšího.

Dnes se na internetu objevily i první live snímky balení Apple super hadříku a tvůrci se opravdu vytáhli. Za celé balení by se nemusel stydět ani mnohem dražší produkt, protože hadřík dostal svoji vlastní lehce předimenzovanou papírovou krabici. Ale on to Apple myslí s ekologií a odstraňováním nabíječek v balení opravdu upřímně. Čestně… Každopádně má hadřík na sobě nezaměnitelné nakousnuté logo a podle prvních dojmů zákazníků působí povrch nano-textury opravdu prémiově. Nu za ty peníze bychom se asi divili, kdyby ne.

Drobnou změnou je také barva samotného hadříku, který na reklamních snímcích vypadal skoro čistě bílý. V reálu je pak barva spíše šedá a povrch také mnohem „semišovější“, než to původně vypadalo. Na první pohled mi osobně připomíná nějakého toho šedého britského kočičáka. Žertovat o předraženém produktu je samozřejmě zábava, ale faktem zůstává, že věrný iZákazník si to milerád koupí. Podle všeho jsou už hadříky leckde vyprodány a bude se na ně čekat až do příštího roku. Tomu se říká opravdová věrnost značce…

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.