O chystaných telefonech OnePlus jsme toho už napsali poměrně hodně. Hlavním tahákem by letos měla být jejich foto výbava, na které výrobce spolupracuje s firmou Hasselblad. Víme také, že řada OnePlus 9 bude představena už za osm dnů, tedy konkrétně 23. března/marca. Mnohé fanoušky, kteří si na některý z telefonu dělají zálusk by mohla navíc potěšit i úplně čerstvá zpráva o jejich záručním servisu.

V našich končinách jsme zvyklí, že spotřební zboží má dvouletou záruku. Bavíme se samozřejmě o produktech zakoupených u nás. Ale s telefony zakoupenými v Číně nebo na jiných trzích s tímto komfortem už moc počítat nemůžeme. O to víc potěší dnešní prohlášení CEO OnePlus, Pete Laua, že řada OnePlus 9 bude mít dva roky oficiální záruky. Doufejme, že se tato záruka bude vztahovat i na telefony pořízené mimo čínský trh. Tuhle drobnost totiž Lau už přesně nespecifikoval.

CEO OnePlus dále uvedl, že si dělali malý průzkum trhu. V něm zjistili, že většina uživatelů chytrých telefonů je střídá zhruba co dva roky. Takže proto, na rozdíl od ostatních výrobců, kteří nabízejí záruku na jeden roku, záruční dobu prodloužili. Je to jistě chvály hodné, ale zároveň jde i o chytrý marketingový tah, který by mohl přitáhnout nemalou řádu potenciálních kupců. Pokud tedy bude dvouletá záruka platit i do budoucna a také pro globální trhy.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.