Honor se na konci loňského roku stal samostatnou značkou a odpoutal se od své matky Huawei. V mnoha směrech mu to uvolnilo ruce, ale na druhou stranu pro něj bude letošní rok zlomový a důležitý. Jde především o to, získat dohody o spolupráci s americkými výrobci software a hardware. A samozřejmě důležití jsou také fanoušci. Těm bude potřeba nabídnout takové produkty, které budou schopné odolat silné konkurenci.

První z kroků, tedy obnovení spolupráce s americkými dodavateli, má Honor zdárně za sebou. Šéf značky nedávno potvrdil, že zpečetili spolupráci se společnostmi Qualcomm, Intel a několika dalšími, takže o hardware by mělo být do budoucna postaráno. A „ruka v rukávě“ je i se společností Google. To je určitě dobrou zprávou pro globální a zejména evropské fanoušky značky. Od těchto uzavřených spoluprací si mnohé slibuje i CEO Honoru, pan Zhao Ming.

Ten uvádí, že nyní, když nejsou vázáni na omezení společnosti Huawei, se mohou plně soustředit na to, aby se dostali na špici výrobců chytrých telefonů. Jejich cílem pro letošní rok je vydání několika vlajkových modelů, které budou jednak konkurovat přístrojům společnosti Apple, ale především budou lepší než to, co nabídne jejich bývalá matka, společnost Huawei. Bude to rozhodně stát hodně tvrdé práce a dobrého marketingu, protože podle zprávy ze 3. kvartálu roku 2020 se Honor nedostal ani mezi první pětku výrobců. Zhao Ming potvrdil, že plánují i expanzi na další trhy a také chtějí posílit oddělení vědy a výzkumu. Evropa je ale pro Honor jedním z klíčových trhů a CEO značky je přesvědčen, že právě zde budou úspěšní.

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.