Značka Realme má po dvou letech své samostatné existence velmi ambiciózní plány. A nemá je jen tak bez důvodu. Za tuto poměrně krátkou dobu se ji podařilo etablovat mezi silnou konkurencí již dávno zavedených značek. Na svém kontě mají poměrně dost chytrých telefonů a rozšířili své portfolio o několik nositelností a sluchátek. Pohybují se dokonce i segmentu chytrých televizí a v neposlední řadě slušně fungují na globálních trzích.

Realme se také stala nejrychleji rostoucí značkou chytrých telefonů a rozšířila svou působnost do 61 zemí a regionů. K úspěchům můžeme připočíst vývoj vlastní nadstavby Realme UI a také několika nových originálních funkcí. Prostě se jim daří a plánují si skvělou budoucnost. To, jak by mohla vypadat na čínském Weibo shrnul CEO a zakladatel značky, pan Li Bingzhong.

Formou jakéhosi dopisu fanouškům rozebral úspěchy značky v uplynulých letech. Podotkl, že značka nejrychleji rostla ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích. Kromě toho se také v posledním čtvrtletí stala sedmou společností s nejlepším podílem na globálním trhu. V souvislosti s tím také Bingzhong dodal, že dokázali, že nové značky mohou poměrně rychle získat své oprávněné místo na trhu a úspěšně se vyrovnat s dnes silnou konkurencí zavedených výrobců.

Do budoucna se chtějí více zaměřit i na AIoT a expandovat na další trhy. Ambice v tomto směru mají veliké. Chtějí se stát jedním z hlavních hráčů na trzích v jižní Asii, středním Východě, Africe, Evropě, Latinské Americe, Číně a Rusku. Jejich cílem je prodat za rok aspoň 100 milionů kusů chytrých telefonů a tím se stát silnou konkurencí již etablovaných značek.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.