Před pár dny rozvířila stojaté čínské vody kampaň fastfoodového řetězce McDonald’s, díky které ledaskdo uvěřil, že hodlají uvést na trh 5G zařízení. Ze všeho se nakonec vyklubala prapodivná reklamní kampaň na nové speciální smažené kuře a 5G bylo jen zvolené klíčové slovo s nulovou spojitostí. Inu, asijská mentalita je opravdu v mnoha ohledech jiná. A možná protože si McDonald’s dovolil dostat na trh novou drůbeží specialitu, tak se o něco podobného asi momentálně pokouší i jejich konkurence v podobě KFC. Ti jsou přece na drůbež experti…

Tedy něco podobného alespoň naznačuje kampaň na čínské sociální síti Weibo. Oficiální účet KFC totiž zveřejnil podivnou fotografii ikonického „kyblíku“ značku. Ten je vyveden v zelených barvách namísto červené a hlavně disponuje technologickým „udělátkem“,které na první pohled vypadá jako něco ve stylu nabíječky. Případně systémem doplňování paliva u benzínové pumpy nebo energetické stanice pro elektro-auta. Což ještě podtrhuje silueta sportovního vozu na pozadí. Samozřejmě také v zeleném barevném odstínu.

Bude zajímavé sledovat, co se z této kampaně vyklube, protože jen pár dnů po opožděném Aprílovém žertíku McDonald’s se asi nejedná o náhodu. Vůbec bych se nedivil, kdyby opět šlo o něco zcela nesouvisejícího s původním obsahem zveřejněného obrázku. Ale třeba nás ještě KFC překvapí. Kdyby šlo o českou pobočku, tak by se ani nedivil ironickému pokusu reagovat na hloupý pokus konkurence o publicitu, ale čínská mentalita by spíše odpovídala pokusu o něco podobného. Každopádně úsměvná novinka na odlehčení.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.