Nositelnosti Xiaomi jsou celosvětově velmi populární a jdou skvěle na odbyt. Výrobce u svých náramků stále drží dobrý poměr cena/výkon a s každou novou generací nabízí uživatelům nová vylepšení. Na prodejnost těchto nositelností se podívali i analytici společnosti IDC. Podle jejich zprávy se v letech 2014 až 2019 prodalo více než 100 milionů kusů Xiaomi náramků a dalších nositelností. Pro Xiaomi je to významný milník, který bude letos jistě značně překonán. Představení nového náramku Xiaomi Mi Band 5 se totiž blíží.

Pokud bychom do zprávy IDC nahlédli podrobněji zjistíme, že se Xiaomi stala celosvětově druhým největším výrobcem chytrých nositelnosti. Jedničkou na globálních trzích je stále společnost Apple. Za ní a Xiaomi se v prodejích nositelností drží Samsung, Huawei a Fitbit. Dodejme ještě, že nositelnosti Xiaomi jednoznačně vedou v prodejích na čínském trhu. V loňském roce dosáhly dodávky Xiaomi náramků na 41,7 milionu kusů s tržním podílem 12,4%. To představuje meziroční nárůst o 78,8%.

Hned po vydání prvního náramku Mi Band byly prodeje víc než dobré, ale skutečný průlom na trhu nastal po představení náramků Mi Band 3 a Mi Band 4. Například Mi Band 4 se za pouhých 8 dnů prodalo přes 1 milion kusů. Ale stejně dobře si Xiaomi vede i v prodejnosti IoT. K poslednímu dni loňského roku prodeje dosáhly na 235 milionů kusů, což představuje meziroční nárůst o 55,6%. Počet uživatelů, kteří mají pět a více produktů IoT je 4,1 milionu a jde o meziroční nárůst o 77,3%. Za těmito úspěchy jistě stojí také finanční strategie společnosti, tedy snaha nabízet kvalitní produkty za rozumnou cenu.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.