Nositelnosti Xiaomi jsou celosvětově velmi populární a jdou skvěle na odbyt. Výrobce u svých náramků stále drží dobrý poměr cena/výkon a s každou novou generací nabízí uživatelům nová vylepšení. Na prodejnost těchto nositelností se podívali i analytici společnosti IDC. Podle jejich zprávy se v letech 2014 až 2019 prodalo více než 100 milionů kusů Xiaomi náramků a dalších nositelností. Pro Xiaomi je to významný milník, který bude letos jistě značně překonán. Představení nového náramku Xiaomi Mi Band 5 se totiž blíží.
Pokud bychom do zprávy IDC nahlédli podrobněji zjistíme, že se Xiaomi stala celosvětově druhým největším výrobcem chytrých nositelnosti. Jedničkou na globálních trzích je stále společnost Apple. Za ní a Xiaomi se v prodejích nositelností drží Samsung, Huawei a Fitbit. Dodejme ještě, že nositelnosti Xiaomi jednoznačně vedou v prodejích na čínském trhu. V loňském roce dosáhly dodávky Xiaomi náramků na 41,7 milionu kusů s tržním podílem 12,4%. To představuje meziroční nárůst o 78,8%.
Hned po vydání prvního náramku Mi Band byly prodeje víc než dobré, ale skutečný průlom na trhu nastal po představení náramků Mi Band 3 a Mi Band 4. Například Mi Band 4 se za pouhých 8 dnů prodalo přes 1 milion kusů. Ale stejně dobře si Xiaomi vede i v prodejnosti IoT. K poslednímu dni loňského roku prodeje dosáhly na 235 milionů kusů, což představuje meziroční nárůst o 55,6%. Počet uživatelů, kteří mají pět a více produktů IoT je 4,1 milionu a jde o meziroční nárůst o 77,3%. Za těmito úspěchy jistě stojí také finanční strategie společnosti, tedy snaha nabízet kvalitní produkty za rozumnou cenu.