Značka Poco se oddělila od Xiaomi a dál pojede na své vlastní triko. Před pár dny vydala Poco India svůj první tweet v letošním roce v němž poukazuje na to, že se chystá vydat svůj první telefon. Krátké video obsahuje slogan „Season 2“, takže mnozí fanoušci se už těší na vydání nástupce veleúspěšného modelu Poco F1. Značka však přesně nespecifikovala, co ona „druhá sezóna“ znamená. Ve hře je totiž hned několik telefonů, které ve svém názvu dvojku mají. Včetně Poco X2.

Z pochyb o tom, jaký telefon bude vydán jako první pod samostatnou značkou Poco, nás nevyvede ani další tweet. Z něho ale plyne, že Poco F2 to rozhodně nebude. Krátké video pouze odhalí název POCO a za ním dva otazníky. Otázka tedy zní, co to vlastně výrobce chystá? A aby toho nebylo málo, máme tu další tweet a další hádanku. Z ní je jasně možné dedukovat název POCO, co taky jiného, že? V rámci číselného označení se však při troše snahy podaří dešifrovat, že by se prvním telefonem vydaným samostatně mohl stát Poco X2.

Bude to opravdu Poco X2?

O tomto telefonu se už chvíli mluví s tím, že půjde o rebrand Redmi K30. Přístroj prošel testy Geekbench, které jsou téměř identické jako u Redmi K30. Poco X2 by měl mít osmi jádrový procesor Qualcomm s taktem 1,80 Ghz s 8 GB operační paměti. Operačním systémem by měl být Android 10. Pokud jsou tedy naše odhady správné, tak v rámci samostatnosti a vydání prvního telefonu bude ještě značka Poco v podstatě závislá na Xiaomi, potažmo tedy Redmi. I když v Indii vydá přístroj s názvem Poco X2.

Zde je krásně vidět, jak je všechno provázané se vším. Navíc Poco má i nadále v rámci prodejů využívat distribuční kanály Xiaomi a také její nadstavbu MIUI. Stejně tak poprodejní servis u Poco strojů poběží přes Xiaomi. V počátcích musíme tedy vzít v potaz to, že značka Poco bude ve své podstatě omezena na indický trh a expanze na globální trhy bude trvat poněkud déle.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.