Není nic neobvyklého, že etablovaný výrobce telefonů vytvoří nějakou tu sub-značku pro přístroje, které se v něčem liší od jeho hlavní produkce. Pro příklady nemusíme chodit daleko. Xiaomi vytvořila značku Redmi, která se pak osamostatnila. Podobně je to u Huawei a Honor nebo u Oppo a Realme. A nesmíme zapomenout ani na Vivo a iQOO. A právě Vivo se chystá na odtržení své značky iQOO, která by měla na indickém trhu fungovat zcela samostatně.

Podle exkluzivní zprávy, která se objevila na stránkách 91mobiles a pochází z důvěry hodných zdrojů, se od letošního března/marca značka iQOO stane v Indii samostatným subjektem bez závislosti na své matce Vivo. Stejně jako na čínském trhu bude zřejmě i v Indii IQOO prémiovou značkou se zaměřením na herní telefony s výborným výkonem. Samozřejmě svou roli zde hraje i cena, která u těchto telefonů není nijak závratná, takže indický trh je pro ně jako stvořený. Ovšem stále bychom měli počítat s tím, že tuto informaci Vivo dosud oficiálně nepotvrdilo.

Není tedy zatím zcela jasné, zda se značka iQOO bude v Indii výhradně věnovat výrobě herních přístrojů. Dost možná zabrousí i do jiných segmentů. Po osamostatně by mohli rozšířit své portfolio a na indickém trhu nabízet i standardní modely telefonů s dobrým poměrem cena/výkon. Dodejme ještě, že indický trh s chytrými telefony ještě není úplně nasycen a pro mnoho z etablovaných čínských výrobců je velmi dobrým odbytištěm. Takže je jistě nutno počítat s poměrně velkou konkurencí. V souvislosti s tím opět vzpomeňme na Realme, Redmi a Poco. Všechny tyto značky produkují přístroje se skutečně dobrým výkonem a poměrně nízkou cenou a v Indii jsou populární.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.