Redmi plánuje rozmach značky v dalších kategoriích
3 (60%) 1 vote

Samostatnost značky Redmi na mateřském Xiaomi zatím netrvá nijak dlouho a samozřejmě je stále znát citelná provázanost obou firem. Ostatně stačí se podívat třeba na značení takového Redmi K20, které se na globálních trzích prodávalo raději přímo jako Xiaomi Mi 9T. Každopádně to vypadá, že se Redmi bude snažit více diverzifikovat své portfolio a po malých krůčcích se přibližovat právě obřímu záběru mateřské firmy. Alespoň o tom hovoří samotný šéf Redmi Lu Weibing a není důvod mu nevěřit.

Redmi se prozatím zaměřilo hlavně na mobilní telefony, ale už jsme v minulých týdnech a měsících měli možnost vidět z jejich stáje vyjít i notebooky nebo třeba model chytré televize. Na 10. prosince je chystáno velké představení telefonů řady Redmi K30, ale vypadá to, že si na nás firma chystá i další nové produkty ze zcela nových kategorií produktů. Podle Lu Weibinga by se mělo jednat o modely chytrých reproduktorů a síťových routerů.

Konkrétní detaily ani o jednom z chystaných kousků nejsou známy a tak se jen můžeme domýšlet, že v případě chytrého reproduktoru půjde o model ovládaný i hlasovými povely a disponující vlastním čipem pro umělou inteligenci. Každopádně jde o další krok firmy k širšímu produktovému záběru a pravděpodobně se dočkáme i lehce schizofrenního boje a kanibalismu mezi produkty Xiaomi a Redmi na globálním trhu. Nebo nás možná čínský gigant překvapí s jasným rozdělením linií ? To ale není moc pravděpodobné, stačí se podívat na bratrovražedné souboje na trhu třeba mezi telefony Huawei a Honor pocházející také z jedné dílny.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.