Ohodnoťte článek

Čínské značky výrobců mobilních telefonů si už dávno nehrají jen na vlastním písečku a i v oblasti PR jim jde o globální dosah a reklamu. A OPPO už s předstihem avizovali na 26. dubna jedno překvapení pro své fanoušky. Tím se pak včera stalo oficiální představení jejich značky jako partnera legendárního tenisového Wimbledonu, jako jediná značka z Asie. Smlouva byla podepsána na pět let a pro OPPO se tak jedná o další slavný skalp.

V jejich portfoliu oficiálních partnerství totiž nalezneme i další obří jména jako je FC Barcelona nebo ICC (Mezinárodní kriketová rada). I tak je Wimbledon dalším masivním úlovkem a vice-prezident OPPO pan Shen Yiren neskrýval nadšení nad podpisem smlouvy. Podle jeho slov spolupráce s turnajem formátu Wimbledonu dá firmě možnost spojit své elegantní mobilní produkty s elegancí samotného tenisu a dlouhou slávou pokrytou historií turnaje.

Jako jeden ze čtyř turnajů tzv. Grand Slamu je Wimbledon založený roku 1877 určitě nejslavnějším tenisovým turnajem na světě. Jedná se také historicky o Grand Slam s nejnižšími finančními bonusy pro hráče, což by se možná s novými silnými partnery mohlo změnit. Nebo také ne, ostatně hráči se pohrnou do soutěže nezávisle na penězích. Každopádně si zvykejme vídat OPPO na další velké sportovní události a jsem si zcela jistý, že nejde o poslední podobný krok čínského giganta.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.