Společnost Meizu byla svého času v hledáčku mnoha zájemců o koupi jejich telefonů. V průběhu několika let ovšem jejich zájem ochladl a společnost musela uvolnit místo na výsluní svým konkurentům. Od loňska se snažili vylepšit své portfolio a podařilo se jim nabídnou několik skutečně zajímavých přístrojů.

Jednalo se zejména o telefony řady 15 a 16, za pozornost stál i projekt Zero. Navzdory tomu, že se situace společnosti na trhu zlepšila, zapomínají na jednu důležitou věc, a to je podpora již vydaných přístrojů. Aktualizace postrádají především uživatelé mimo Čínu.

Na tuto skutečnost si stěžoval na oficiálním fóru společnosti majitel Meizu 15 z Francie. K jeho příspěvku o nulové podpoře v Evropě se přidalo další 400 uživatelů se svými komentáři a příspěvek jako takový měl celkem 7000 shlédnutí. To zřejmě nehrálo do karet administrátorům fóra, kteří příspěvek zhruba po 12 hodinách zpřístupnili jen pro přihlášené uživatele.

Všichni, kteří se diskuze zúčastnili pevně doufali v nápravu. Telefon byl totiž vydán loni v dubnu/apríli a do dnešních dnů nedostal ani jednu aktualizaci a dokonce ani bezpečnostní záplaty. Přistroj stále běží na Android Nougat s nadstavbou Flyme 7. A to skutečně volá po urychlené rešení. Jistě, společnost může vydávat nová zajímavá zařízení, ale pokud se úplně vykašlou na podporu na globálních trzích, mohou počítat s tím, že nespokojení fanoušci si jejich telefony kupovat prostě nebudou.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.