Nejen společnost Xiaomi si pravidelně pochvaluje popularitu a vysokou prodejnost svých produktů. Podobně je na tom i její sub-značka Redmi, která má na svém kontě sérii Redmi Note 7. Jde konkrétně o přístroje Xiaomi Redmi Note 7 a Redmi Note 7 Pro.

První z telefonů Redmi byl vydán v polovině letošního ledna/januára a druhý svůj debut zažil zhruba za dva měsíce po něm. Xiaomi Redmi Note 7 se po jednom měsíci od prezentace prodal přibližně 1 milion kusů. Následně se po vydání a zahájení prodejů Pro verze dostáváme na více než 4 miliony prodaných kusů obou modelů.

Na čínském Weibo tuto skutečnost hrdě oznámil spoluzakladatel Xiaomi, Wang Chuan. Poděkoval všem fanouškům a příznivcům za velkou podporu nově spuštěné série Redmi Note 7. Dodal, že se společnost i nadále bude snažit nabízet kvalitní produkty za rozumnou cenu. Wang Chuan neskromně předpokládá, že do konce dubna/apríla by mohlo být prodáno zhruba 10 milionů kusů telefonů řady Redmi Note 7.

To by se skutečně mohlo podařit, protože Redmi telefony jsou považovány za nejlepší alternativu k Xiaomi Mi 9 SE a navíc tento prodejní úspěch je dobrým znamením, že Redmi vyšlápla jako samostatná značka správnou cestou.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.