Jestliže je Xiaomi schopno nabídnout na trh produkty s vysokou kvalitou a konkurenceschopnou cenou, je to díky zapojení různých obchodních strategií. A pokud se podíváte na MIUI, jednou z takových obchodních strategií je zahrnutí reklamy. Jak již dříve uvedla společnost „reklama byla a bude i nadále nedílnou součástí našich internetových služeb“. Takové prohlášení učinil na Weibo produktový ředitel Xiaomi a generální ředitel MIUI Experience.
Produktový ředitel Xiaomi tak reagoval na stížnosti, co se týče reklam v MIUI. Učinil tak v postu na čínské sociální síti Weibo a požádal komunitu, aby vyjádřila své názory na problémy MIUI a na to, co by chtěli vidět jako inovaci tohoto OS. V reakci na jeho příspěvek se zvedla vlna reakcí, stěžujících si na nadměrné množství reklam v MIUI. Jeho odpověď byla naštěstí pozitivnější, než by se dalo očekávat. Produktový ředitel totiž uživatelům sdělil, že se zaměří na nápravu tohoto aspektu, ale nějakou dobu jim to bude trvat.
A ono je to dvojsečné. Xiaomi omezí reklamu v MIUI, což může vést k nárůstu cen jejich smartphonů, jak již v uplynulých dnech naznačil generální ředitel Xiaomi Lei Jun. A co si vy myslíte o reklamách v MIUIOS? Je jich moc? Měly by se omezit i za cenu dražších telefonů? Dejte nám vědět v komentářích níže.