Ohodnoťte článek

Každý úspěšný krok konkurence obvykle vyvolá reakci a snahu o napodobení tohoto úspěchu. Takže je jasné, že dlouhodobá obří prodejní čísla značky Honor pod křídly mateřského Huawei musely konkurenty zaujmout. První se rozhoupali k podobnému kroku před pár týdny Xiaomi s nově osamostatněnou pod-značkou Redmi a nyní se k tomu odhodlal další z čínských mobilních gigantů, VIVO.

Nová pod-značka VIVO pod názvem IQOO byla oficiálně prezentována pomocí malého teaseru dnes ráno a samozřejmě už mají i zaregistrovanou i doménu na iqoo.com. Tam sice momentálně najdete pouze tiskovou zprávu VIVO, ale je jasné, že je vše nachystané. Zbývá už tak jen fanouškům vysvětlit, jak správně toto nové lehce krkolomné jméno značky vyslovovat a VIVO se do toho pustili s vervou na čínských sociálních sítích. Že by „aj kjúúúú“ ?

Mnohem důležitější informace ale samozřejmě bude hlavně zaměření nové pod-značky, protože v tomto ohledu se zatím odhady poměrně liší. Většina analytiků sice očekává, že půjde na rozdíl od konkurence o samostatnou značku se zaměřením na prémiové high-end telefony, ale objevují se i názory, že půjde o herní modely , které budou konkurovat kouskům od Xiaomi nebo Nubia. Určitě se brzy dozvíme více podrobností, protože s novou pod-značkou má VIVO bezesporu velké plány.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.