Přestože jsme včera ve skrytu duše tajně doufali, že Xiaomi představí na své Xiaomi TV konferenci novou Mi televizi, nebo alespoň nějakou novou TV technologii, nestalo se tak.

Konference v Pekingu však přinesla několik zajímavých informací. Hlavním řečníkem na této akci byl šéf divize Xiaomi TV, pan Wang Chuan, který zrekapituloval úspěchy a nastínil i plány do budoucna.

Wang Chuan uvedl, že TV divize se v rámci odbytu stala jedničkou na čínském trhu, což však není nic překvapujícího. Dále uvedl, že díky angažmá na indickém trhu se odbyt Xiaomi televizí průběžně zvyšuje. Momentálně jde o 10% nárůst odbytu, přičemž se v Indii prodalo za půl roku více než 500 tisíc televizí Mi. Největší úspěch v tomto ohledu zaznamenal v Indii online prodej přes Flipkart, a to až 56,6%.

Své prvenství na čínském trhu si chce divize Xiaomi TV i nadále udržet a svou pozornost směřuje na prodej v kamenných obchodech a hodlá vybudovat i několik úzce specializovaných obchodů.

Pro nás, zákazníky, je pak dobrou zprávou to, že navzdory rostoucí popularitě Mi televizí bude společnost i nadále uplatňovat svou stávající cenovou politiku a ceny svých produktů zvyšovat nebude. Prioritou je udržet si vysokou kvalitu za přijatelné ceny.

Do budoucna se tedy máme na co těšit. A i když to na konferenci přímo nezaznělo, mohli bychom se snad i těšit, že se Mi televize podívají také na další trhy. Nejen v Indii je značka Xiaomi velmi oblíbená, Xiaomi TV by dozajista zaznamenala velký úspěch i na trhu evropském.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.