Ohodnoťte článek

Přestože jsme včera ve skrytu duše tajně doufali, že Xiaomi představí na své Xiaomi TV konferenci novou Mi televizi, nebo alespoň nějakou novou TV technologii, nestalo se tak.

Konference v Pekingu však přinesla několik zajímavých informací. Hlavním řečníkem na této akci byl šéf divize Xiaomi TV, pan Wang Chuan, který zrekapituloval úspěchy a nastínil i plány do budoucna.

Wang Chuan uvedl, že TV divize se v rámci odbytu stala jedničkou na čínském trhu, což však není nic překvapujícího. Dále uvedl, že díky angažmá na indickém trhu se odbyt Xiaomi televizí průběžně zvyšuje. Momentálně jde o 10% nárůst odbytu, přičemž se v Indii prodalo za půl roku více než 500 tisíc televizí Mi. Největší úspěch v tomto ohledu zaznamenal v Indii online prodej přes Flipkart, a to až 56,6%.

Své prvenství na čínském trhu si chce divize Xiaomi TV i nadále udržet a svou pozornost směřuje na prodej v kamenných obchodech a hodlá vybudovat i několik úzce specializovaných obchodů.

Pro nás, zákazníky, je pak dobrou zprávou to, že navzdory rostoucí popularitě Mi televizí bude společnost i nadále uplatňovat svou stávající cenovou politiku a ceny svých produktů zvyšovat nebude. Prioritou je udržet si vysokou kvalitu za přijatelné ceny.

Do budoucna se tedy máme na co těšit. A i když to na konferenci přímo nezaznělo, mohli bychom se snad i těšit, že se Mi televize podívají také na další trhy. Nejen v Indii je značka Xiaomi velmi oblíbená, Xiaomi TV by dozajista zaznamenala velký úspěch i na trhu evropském.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.