Společnost Huawei, třetí největší světový výrobce chytrých mobilních telefonů, se podle magazínu Forbes umístila mezi sto nejhodnotnějšími značkami roku 2017 (Forbes’ Most Valuable Brands of 2017), konkrétně na 88. místě. Hodnota Huawei je podle časopisu Forbes 7,3 miliardy USD (asi 171,6 miliardy korun), při meziročním nárůstu ve výši 9 %. Huawei je přitom jedinou čínskou značkou, která se do žebříčku dostala.
Společnost Huawei v roce 2016 s náskokem překonala mírou růstu prodaných smartphonů růst celého odvětví. Vzhledem ke stabilnímu růstu prodejů Huawei pokračoval tento trend i v prvním čtvrtletí roku 2017. Podle statistik uznávaných výzkumných institucí, jako IDC, SA nebo Trendforce se společnost Huawei umístila na 3. místě v prodejích smartphonů na světě a na 1. místě v Číně. Díky vlajkovým řadám Huawei P a Mate nadále globálně posiluje své postavení v rámci prémiového segmentu smartphonů. Loňských modelů Huawei P9/P9 Plus se celosvětově prodalo přes 12 milionů kusů a staly se tak prvními zařízeními Huawei, které překonaly hranici 10 milionů.
Společnost Huawei v roce 2016 s náskokem překonala mírou růstu prodaných smartphonů růst celého odvětví. Vzhledem ke stabilnímu růstu prodejů Huawei pokračoval tento trend i v prvním čtvrtletí roku 2017. Podle statistik uznávaných výzkumných institucí, jako IDC, SA nebo Trendforce se společnost Huawei umístila na 3. místě v prodejích smartphonů na světě a na 1. místě v Číně. Díky vlajkovým řadám Huawei P a Mate nadále globálně posiluje své postavení v rámci prémiového segmentu smartphonů. Loňských modelů Huawei P9/P9 Plus se celosvětově prodalo přes 12 milionů kusů a staly se tak prvními zařízeními Huawei, které překonaly hranici 10 milionů.