V posledních letech začali výrobci mobilních telefonů sponzorovat významné sportovní akce a tato aktivita se samozřejmě nevyhýbá ani čínským výrobcům telefonů. Samozřejmě, pokud na to mají odpovídající budget. Jedním z takových je i Vivo, které na konferenci v Beijing Tai Temple oznámilo, že budou oficiálními sponzory MS ve fotbale v letech 2018 a 2022.

Díky této dohodě se logo Vivo objeví téměř všude na propagačních materiálech a bannerech MS 2018 v Rusku a MS 2022 v Kataru. Smlouva však nezahrnuje pouze marketingovou spolupráci pro Mistrovství světa, ale k nim se přidá i Konfederační pohár FIFA 2017 a Konfederační pohár FIFA 2021.

No a v galerii výše můžete najít Speciální edici Vivo Play 6 FIFA World Cup Russia 2018.

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.