Společnost Huawei, třetí největší světový výrobce chytrých mobilních telefonů, otevírá na Národní třídě v Praze první zákaznické centrum v ČR, které bude zákazníkům i široké veřejnosti k dispozici 7 dní v týdnu. V souvislosti s firemní strategií zkvalitňování služeb zákazníkům otevírá Huawei obdobná centra po celé Evropě. Zákaznické centrum Huawei nabízí kromě odborných konzultací a možnosti vyzkoušení většiny dostupných zařízení Huawei také prodej a servis smartphonů i řadu dalších služeb.

Návštěvníci si mohou na místě prohlédnout a vyzkoušet široký sortiment zařízení Huawei, od smartphonů, včetně nejnovějších vlajkových modelů Huawei P10, P10 Plus, přes chytré hodinky (wearables) a tablety, až po příslušenství Huawei. Všechna zařízení si mohou zákazníci na místě rovněž zakoupit, mohou využít také kvalitního servisu zařízení nebo využít možnost konzultace s odborným personálem. Otevření zákaznického centra Huawei souvisí se strategií společnosti orientovanou na zákazníka, v rámci které otevírá společnost podobná centra po celé Evropě.

huawei otevírá

Výkonný ředitel Huawei Technologies (Czech) Radoslaw Kedzia k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“

Pronájem prvního zákaznického centra Huawei v ČR zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield. „Návštěvnost obchodních center neustále roste, zákazníci zde ocení nejen nové značky, ale také širší nabídku servisních služeb,“ doplnil Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield.

huawei otevírá

Služby zákaznického centra:

  • prodej smartphonů, chytrých hodinek (wearables) a tabletů i s možností splátek
  • servis smartphonů (výměna displeje, přehrání softwaru, záloha kontaktů, výměna baterie, aktualizace a rollback softwaru) s možností zápůjční náhradního modelu během servisu
  • odborné konzultace
  • pojištění zařízení
  • prodej příslušenství, včetně lepených skel
  • gravírovací služby pro personalizaci smartphonu