Společnost Huawei v roce 2016 zaznamenala příjmy ve výši 75,1 miliardy USD s meziročním nárůstem ve výši 32 %. Čistý zisk společnosti činil 5,3 miliardy USD. Mobilní divize Huawei Consumer BG zaznamenala příjmy ve výši 25,9 miliardy USD a meziroční nárůst 44 %.
Meziroční nárůst příjmů 32 %, investice do R&D 11 miliard USD. Příjmy Huawei činily v minulém roce 75,1 miliardy USD (521,6 miliardy CNY) a zaznamenaly tak 32% meziroční nárůst. Společnost dosáhla čistého zisku 5,3 miliardy USD (37,1 miliardy CNY) s 0,4% nárůstem oproti roku 2015. Do výzkumu a vývoje (R&D) společnost v roce 2016 investovala 11 miliard USD (76,4 miliardy CNY).
Mobilní divize Huawei Consumer BG díky svým inovativním produktům a celosvětovému nárůstu vnímání produktů Huawei jako prémiových zařízení dodala v roce 2016 139 milionů smartphonů a zaznamenala roční příjmy ve výši 25,9 miliard USD s meziročním růstem 44%. Huawei CBG v roce 2016 pokořila hranici 10 milionů prodaných kusů své vlajkové lodi Huawei P9 / P9 Plus. V letošním roce se o stejný počin bude snažit nástupce Huawei P10 / P10 Plus.
Sabrina Meng, CFO Huawei poznamenala: „Společnost Huawei byla v roce 2016 provozně zdravá, s dostatkem finančních rezerv a stabilní, udržitelnou strukturou kapitálu a vysokou odolností proti riziku. V roce 2017 budeme pokračovat ve zvyšování efektivity a kvality našich porcesů, abychom zabezpečili stabilní růst.“