UMi Super je v poslední době probírán snad na všech webovkách pořád dokola. Samozřejmě to dává společnosti UMi pocit jakési výjimečnosti a svůj Super tak postavila na piedestal.
Zástupci společnosti tedy s radostí tvrdí, že Super je mimořádný, a to zejména pokud se zaměříme na poměr cena/výkon. Ano, to by mohla být pravda, protože jsou tu skloubeny komponenty etablovaných producentů a cena zákazníkovi opravdu kapsu neutrhne.
Zřejmě i proto se společnost rozhodla udělat speciální edici UMi Super Euro Edition, která má tedy naprosto shodné parametry jako klasický Super, je však vyvedena v modré barvě, která by mohla lahodit oku fanoušků netradičního designu. A, co si budeme nalhávat, ve spojení s fotbalovým EURO 2016, by také mohla zvýšit prodejnost přístroje.
Samozřejmě musíme mít na paměti, že o peníze jde v první řadě, takže marketinková masáž musí fungovat. UMi Super není špatný telefon, to určitě ne, ale marketingové kejkle kolem něj mnohdy mohou působit kontraproduktivně.