Ohodnoťte článek

Carl Pei se nedávno v rozhovoru pro CNET zmínil, že americký trh by se měl pro OnePlus stát tím klíčovým pro jeho další rozvoj. Na druhou stranu prosadit se za mořem nebývá jednoduché, což dvojnásob může platit, pokud se jedná o segment chytrých telefonů. Trhu již několik let dominují dvě značky, domácí Apple a jihokorejský Samsung. Až pak za nimi, dalo by se říci doslova paběrkují ostatní, HTC a třeba LG s Motorolou. Navíc nyní do hry také vstupují tzv. noví hráči z Číny, Lenovo, Huawei a nebo OPPO.

Jedním z hlavních klíčů k prosazení se na americkém trhu bývá správně cílená reklama. I z tohoto důvodu se OnePlus rozhodlo investovat nemalé prostředky do reklamy v televizi. Avšak nejedná se o klasickou reklamu, známou ze spotů, přerušující běžící pořad, ale jde spíše o tzv. product placement. V praxi to znamená, že značka si pronajme prostor pro svůj produkt v některém z vybraných pořadů. Konkrétně OnePlus si vybralo velmi populární seriál „House of Cards“ produkovaný americkým Netflixem a známým i u nás pod názvem „Dům z karet“, kde hlavní roli Franka Underwooda ztvárnil populární herec Kevin Spacey. V daném seriálu používají politici po vzoru reality chytré telefony BlackBerry, to se však od čtvrté řady tohoto seriálu změní. Do hry totiž vstupuje právě zmíněné OnePlus, které za tuto srandu vynaložilo prý 300.000 amerických dolarů.

V seriálu se tedy dočkáme situací, kdy Frank Underwood bude používat telefon OnePlus 2 a v nejbližší době i novinkový OnePlus 3. I ostatní představitelé tohoto populárního pořadu bude možno vidět s dalšími přístroji této značky, OnePlus One nebo menšího OnePlus X.

Samotné OnePlus tuto zprávu potvrdilo skrze svůj Weibo účet i s potvrzenou částkou 300 tis. USD. Tak uvidíme jestli se tato částka společnosti zpětně rentuje.

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.