Koncem loňského roku, konkrétně v listopadu/novembri šel do prodeje Blackview Omega Pro, od kterého si společnost slibovala, že by zákazníky mohl přitáhnout designem, které lehce připomínal jeden z postarších jablečných produktů a došlo zde i k navýšení paměti RAM a displej dostal ochranu Gorilla Glass 3.

Zhruba po dvou měsících prodeje společnost Blackview přiznává, že se jim Omega Pro ne zcela povedl. Jde o to, že někteří uživatelé si stěžují na problémy se slotem pro SIM karty. Slot byl postříkán vrstvou laku, která jej měla zabezpečit proti vodivostí. Patrně toto bylo provedeno natolik důkladně, že telefon nebyl schopen načíst kartu, vloženou do slotu. A právě proto bude z prodeje staženo zhruba 700 kusů.

slot

Pokud patříte mezi uživatele Blackview Omega Pro a máte problém s načítáním SIM karet, společnost tvrdí, že telefon můžete reklamovat. Ovšem pro zdárné vyřízení reklamace je podmínkou, že jste telefon zakoupili v listopadu/novembri nebo v prosinci/decembri 2015, kdy byla distribuovaná vadná várka přístrojů. Reklamaci můžete také uplatnit u autorizovaných prodejců, kdy vám přístroj bude bezplatně vyměněn s dopravou zdarma. Případně můžete reklamovat pouze vadný slot, který vám také bude bezplatně vyměněn. Společnost dále informuje, že přístroje Blackview Omega Pro, které se začaly prodávat v letošním roce, by tuto závadu mít neměly.