Ve srovnání s rivaly jako jsou Xiaomi nebo Huawei se dá hovořit o tom, že Meizu vstoupilo o něco později do ringu smartphonového průmyslu. To je zřejmé i ze skutečnosti, že společnosti Meizu se podařilo prodat jen zhruba 4,40 milionu kusů chytrých telefonů v roce 2014, podíváte-li se na soupeře, kteří se snadno pyšnili objemy prodejů ve dvouciferných číslech. To ovšem neznamená, že můžeme vyloučit Meizu z konkurence.
Společnost předvedla obrovský vývoj v letošním roce. Ke konci roku totiž Meizu bilancuje a ukázalo, že v kumulativním prodeji svých chytrých telefonů společnost překročila hranici 20 milionů prodaných kusů v roce 2015. Jedná se tedy o nárůst více než 350% v tomto roce, což ukazuje, že firma zvolila správnou strategii výroby i prodeje v období posledních 12 měsíců. Nicméně jak uvedl vicepresident společnosti, Li Nan, Meizu zůstává s prodejními plány pro rok 2016 při zemi a plánuje prodej kolem 25 miliónů kusů svých telefonů. To je de facto nárůst jen o 25%. Ovšem i toto by v dnešní konkurenci byl pro tak mladou firmu dobrý úspěch.