Mladá značka smartphonů a příslušenství Honor od Huawei oslavuje dva roky od založení a při té příležitosti představila vylepšené programovatelné tlačítko ve verzi 2.0, update uživatelského rozhraní EMUI 4.0 nebo rozšířenou variantu vlajkové lodi značky, smartphonu Honor 7.
Jedním z bodů velkolepých oslav v čínském Shenzhenu bylo i oznámení několika novinek, které jsou součástí obchodního plánu Honoru. Pojďme se na ně podívat:
PROGRAMOVATELNÉ TLAČÍTKO 2.0, EMUI 4.0 NEBO VYLEPŠENÝ HONOR 7
Značka představila novější verzi programovatelného tlačítka, poprvé představeného u vlajkové lodi, smartphonu Honor 7 nebo také upgrade uživatelského prostředí EMUI 4.0. Značka také oznámila uvedení vylepšeného Honoru 7 a jeho zlaté varianty. Zákazníci v Číně se mohou těšit i na verzi Honoru 5X inspirovanou populárním kresleným filmem Kung Fu Panda.
NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍ „ONLINE“ ZNAČKA CHYTRÝCH TELEFONŮ NA SVĚTĚ
Oznámeny byly také obchodní výsledky značky Honor v roce 2015. Vrcholem úspěchů v uplynulém roce byla skutečnost, že se Honor stal nejrychleji rostoucí značkou chytrých telefonů s online prodejním modelem vůbec. Honor má nyní zastoupení v 74 zemích a regionech po celém světě. Třešinkou na dortu byl už jen fakt, že se Honor stal jedinou značkou smartphonů, která během slevových akcí, které se konaly 11. listopadu/novembra na čínský „singles day“, vygenerovala zisk více než jednu miliardu čínských jüanů.
V BUDOUCNOSTI UŽŠÍ SPOLUPRÁCE S PARTNERY
Do budoucna plánuje Honor budovat více strategických vztahů, jedná proto s více než jednadvaceti firmami po celém světě. Mezi nimi jsou například Google, Chevrolet, Baidu nebo Coca–Cola.