Pondělní ráno a vůbec celý den mohou být velmi depresivní, když se po radostně stráveném víkendu člověk pomalu navrací do strastiplné pracovní reality a tak nikdy neuškodí v záplavě seriózních článků, krmících nás přívalem technických informací, najít něco odlehčujícího. A tím reklamní spot na „tak trochu jiný“ chytrý náramek s názvem Quitbit bezesporu je 🙂
Už reklamní slogan, který ve volném překladu zní „Neměří čas vašeho běhu, ale hodí se vědět, kdy váš čas doběhne“ napoví, že asi nepůjde o reálný revoluční výkřik techniky, ale o lehce ironickou a úsměvnou reklamní kampaň. Ostatně chytrý náramek, měřící čas do vašeho úmrtí, by asi nebyl příliš skvělý prodejní tahák 🙂 Reklamní spot kanadské pohřební společnosti Mount Pleasant Group však poměrně vtipně parafrázuje současnou obsesi chytrými fitness doplňky a velmi jasně odkazuje na reálný produkt Fitbit, který však rozhodně není tak krásně morbidní. Ostatně posuďte sami 🙂
Mimochodem rychlý průzkum přes strýčka Googla nám odhalí další obskurní mašinku s názvem Quitbit a tentokrát už se nejedná o žert, ale o reálný chytrý zapalovač, co vám určitě a stoprocentně pomůže přestat s kouřením. Nebo aspoň budete cool s doprovodnou aplikací, která měří počet vykouřených cigaretek za uplynulý den 🙂
[Zdroj]