Koncem listopadu/novembra jsme vám zprostředkovali výtažek rozhovoru s Carlem Peiem (výkonným ředitelem a spoluzakladatelem OnePlus), kde se chlubil pokořenou hranicí 500.000 prodaných kusů OnePlus One (více zde). V souvislosti s tímto si jako společnost stanovili velice ambiciózní cíl, prodat celkem 1 milión kusů do konce roku 2014.

V těchto dnech tedy OnePlus ohlásil téměř 1 milión prodaných kusů svých chytrých telefonů, což je určitě úctyhodné číslo, když vezme v potaz několik dále zmíněných faktorů. Jedním z nich je, že jde stále o start-up společnost, což může být limitující díky smýšlení potenciálních zákazníků, co do vztahu s historií společnosti. Dalším limitujícím faktorem je stále omezená nabídka produktů. Nezapomeňme, že společnost fyzicky nabízí pouze jeden telefon ve dvou specifikacích (64 GB verzi Sandstone black a 16 GB Silk White, tedy kromě ještě dvou limitovaných verzí Bamboo a JBL edition, které však nebyly na mezinárodním trhu nikdy uvedeny). Dále je tu ten stále aktivní a někým často zatracovaný pozvánkový systém. Takže dostupnost tohoto telefonu na trhu je stále a do budoucna ještě asi chvíli bude omezená / limitovaná. Ale jak Carl Pei vysvětluje, pro jeho společnost, jakožto start-up, je tento systém zásadní a byl nastaven především ze dvou důvodu, kterými jsou cenová politika, a také možnost operativně ovlivnit vztah mezi nabídkou a poptávkou. A to vše proto, aby nedocházelo ke zbytečným ztrátám, což by jinak v konečném důsledku muselo být promítnuto do koncové ceny pro nás potenciální zájemce.

OnePlus-One-carcasa-bambu

Dá se tedy očekávat, že tato hranice, milión prodaných kusů, bude určitě překonána v nejbližší době a číslo bude narůstat dále, protože jak Carl Pei uvedl nedávno na CES v Las Vegas v jednom z rozhovorů: „Máme stále rostoucí trend společnosti, a to díky nedávnému vstupu na indický trh, ale i stávající trhy, především ten americký, vykazují stále rostoucí trend.“

OnePlus-One-798x310

V současné době je také OnePlus často zmiňována v médiích v souvislosti s přípravou nového modelu, nástupce „Jedničky“. Také se objevily zprávy o možnosti uvedení dvou modelů v tomto roce a i samotný Carl Pei se k tomu vyjádřil následovně: „Myslím si, že tento chytrý  telefon bude určen spíše pro jinou sortu zákazníků. Možná pro ty, kteří více ocení návrh než specifikace.“. Dá se tedy očekávat něco v podobě OPPO R5, nebo VIVO X5 MAX? To ukáže až čas. Jedno však víme skoro na jistotu, „Dvojka“, tedy nástupce „Jedničky“ by měl být představen někdy na přelomu května/mája, června/júna.

[zdroj][zdroj]
Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.