Možná překvapující zpráva pro fanoušky OnePlus, společnost dle prohlášení jejího CEO Carl Pei má v úmyslu uvést v tomto roce na trh dva chytré telefony. Zatím není jisté jestli půjde o miniverzi OnePlus One, nebo jeho nástupce s případným přívlastkem. Carl Pei jen uvedl, že se zaměřují na zařízení, které bude více orientováno na design než-li na specifikace. Carl Pei také potvrdil, že OnePlus Two bude uveden na trh na přelomu druhého a třetího čtvrtletí 2015.

V rozhovoru pro PC World, Pei uvedl, že společnost byla připravena na prodej 30 až 50 tisíc kusů telefonů, avšak v listopadu prodej již překročil půl miliónu. V současné době nadále poptávka stoupá, a to jak díky vstupu společnosti na indický trh, tak i americký trh vykazuje rostoucí trend.

„Internet učinil svět jiným, můžete komunikovat s kýmkoliv a kdekoliv na světě“, poznamenal Pei, který vyrostl ve Švédsku a vede osmdesáti členný mezinárodní tým OnePlus. A vlastně skrze internet je OnePlus, tam kde je dnes. Při otázce, jestli by se nevyplatilo vstoupit pouze na čínský trh a posléze expandovat do dalších zemí, uvedl, že společnost byla od začátku budována s tím, že bude globální, což potvrzuje i sestavení celého teamu OnePlus. Dále podotkl, že prodeje na mezinárodních trzích již překonal ten na čínském trhu.

oneplus-team

Dodávky OnePlus One byly často omezené, důvodem bylo předcházení vysokým skladovým zásobám, tudíž dostupnost byla a stále ještě je poněkud problematická. Speciální systém prodeje prostřednictvím pozvánek „friend-to-friend“ byl vytvořen na základě cenové politiky s cílem snížit ziskovou marži a tím dosáhnout na co možná nejnižší prodejní cenu přístroje, není tedy pro společnost ideální mít naskladněno velké množství přístrojů, které by se záhy mohly stát neprodejnými.

Zatímco Pei uvedl, že OnePlus Two by se měl objevit na trhu v polovině roku, tak rozvířil i téma o možném dalším připravovaném zařízení, které firma plánuje: „Myslím si, že tento chytrý  telefon  bude určen spíše pro jinou sortu zákazníků. Možná pro ty, kteří více ocení návrh než specifikace“, uvedl Pei. Taktéž okomentoval možnost vstupu společnosti do segmentu dnes populárních tabletů. Tuto možnost razantně zamítl se slovy, že ještě nezná společnost, která by v tomto segmentu podnikání byla velmi úspěšná.

Poukázal také na skutečnost, že společnost klade důraz na cenu a inovace. „Myslím, že v každém odvětví podnikání je inovace o tom, jak dodat lepší produkt za nižší cenu“, podotkl Pei, „a průmysl s chytrými telefony na tom bude stejně.“

Uvedení zařízení se zaměřením na design bude pro fanoušky OnePlus určitě nová záležitost. Bude však zajímavé sledovat, kam tato rychle rostoucí společnost bude směřovat v dalších obdobích.
ONE PLUS bez CYANOGEN

Dle ohlasů na fóru, již poslední zásilky telefonů zaslané svým majitelům nenesou logo Cyanogen na zádech přístroje, což je důsledek rozkmotření OnePlus s Cyanogen a Micromax. (viz obrázek výše z oficiálního fóra OPO)

 

[zdroj][zdroj]