Ohodnoťte článek

Xiaomi Mipad měl být příným vyzyvatelem dominance Ipadů mini na tabletovém trhu a smělé plány čínského výrobce hovořily o odhadu prodejů  v roce 2014 alespoň na úrovni 2.5 miliónu kusů. Reálné výsledky však zdaleka tohoto cíle nedosahují a odhad 550.000 prodaných kusů musí být velkým zklamáním.

Jedna z čínských technologických stránek však včera přinesla zajímavé informace citujicí zasvěcený zdroj uvnitř Xiaomi a naznačující vnitřní rozkoly ve firmě. Podle tohoto zasvěceného zdroje byla marketingová kampaň na podporu tabletu na mnoho místech blokována uvnitř firmy a tyto neshody se pak významně podepsaly na nízkých číslech prodejů.

Cg-4WFRciViIRpAfAASDJHChbbEAAQ_jgFp--wABIM8301

Je otázkou nakolik jsou dané spekulace důvěryhodné a patřičné, protože ačkoliv je MiPad hardwarově fantastický a dodnes patří k tomu nejlepšímu na trhu, tak jak vyplývá i ze Zbyňkovy recenze trpí nemalým počtem zásadních problémů.

Zdroj

Některé naše odkazy mohou vést na prodejce elektroniky. Pokud si skrze takový odkaz něco koupíte, můžeme z prodeje obdržet malá procenta.