Zhruba před týdnem jsme vás informovali o tom, že společnost OnePlus plánuje 27. října/októbra spustit systém předobjednávek. Už tenkrát žádala společnost své fanoušky o shovívavost, pokud by došlo k nějakým nečekaným technickým problémům.

Přestože OnePlus tvrdila, že jejich servery by měly být připraveny na velký nápor a byla zdvojnásobena jejich kapacita, bohužel se stalo přesně to, čeho se obávali.

Servery nezvládly velký nápor zákazníků a docházelo k mnoha komplikacím. Někteří zákazníci, přestože objednali jeden kus OnePlus One, byly jim vystaveny a zaúčtovány objednávky dvě. Někteří zas nedostali potvrzovací mail. Objednávky zákazníků z Kanady byly přesměrovány do USA.

Společnost si je plně vědoma tohoto kolapsu a všem se za způsobené problémy na svém oficiálním blogu omluvila. Vše se bude snažit co nejdříve vyřešit.

Pro ty, kterým se vůbec nepodařilo připojit do předobjednávkového systému nabízí druhou šanci. Druhé kolo proběhne 17. listopadu/novembra od 15:00 GMT. Přestože OnePlus na svých stránkách nespecifikuje, zda okno pro objednávky bude opět otevřeno jen na jednu hodinu, lze to předpokládat.

Na závěr také jedna dobrá zpráva. Podle informací se zhruba 10 000 zákazníků podařilo úspěšně OnePlus One objednat a společnost bude intenzivně pracovat na odstranění stávajících problémů a servery důkladně připravit na další kolo předobjednávek.

[Zdroj] [Via]