V poslední době se Xiaomi stává trnem v oku některým výrobcům telefonů. V západním světě sice stále dominují značky Samsung a Apple, ale v čínských luzích a hájích patří mezi ty nejpopulárnější právě Xiaomi a Lenovo. Nutno dodat, že čínský trh je velmi specifický a tamní konkurence velká.
Někteří čínští výrobci, jako například Huawei, se to snaží řešit vytvořením nové nízko nákladové produktové řady a někteří chtějí začít od nuly a upevnit své postavení na domácím trhu zbrusu novou značkou a mezi takové společnosti patří Lenovo..
Přestože se Lenovo orientuje i na mezinárodní trhy a své zastoupení má také v České republice, poměrně dobře se prodává i v Číně. Stále však nedosahuje takového objemu prodeje jako Xiaomi. Proto se společnost rozhodla vytvořit zcela novou značku, výhradně zaměřenou na čínského zákazníka.
Podle informací, které se objevily ve Wall Street Journal, bude nová značka hlavním konkurentem právě Xiaomi. Důraz by měl být kladen na komunikaci se zákazníkem, na větší množství aplikací s placeným obsahem a především na prodej zařízení přes internet. Pro stávající značku Lenovo to však nebude znamenat nějaké podstatnější změny, jejich telefony budou i nadále dostupné na trhu tak, jako doposud. Přestože veškeré informace o nové značce nebyly dosud oznámeny, hovoří se o tom, že by oficiálně měla zahájit v dubnu/apríli příštího roku.
[Zdroj] [Via]