Ano, šéf marketingu spotřebitelských trhů společnosti Huawei, Shao Yang, se takto vyjádřil k stávající situaci v silně konkurenčním prostředí výrobců mobilních zařízení. A není se čemu divit, čínský trh je přesycen a velké společnosti jako je Huawei, Lenovo a Xiaomi se ze všech sil snaží o expanzi mimo čínský rybník plný dravých ryb.

Není žádným tajemstvím, že právě Huawei silně sází na expanze na mezinárodní trhy a že jejich plány jsou výrazně ovlivněny jejich hlavními rivaly Apple a Samsung, kteří v současné době dominují globálním trhům. Podle slov Shao Yanga budou příští dva roky rozhodující pro firmy působící v oblasti mobilních technologií.

Kromě toho se také pan Shao Yang vyjádřil, že v budoucnu budou jen asi dva nebo tři hlavní výrobci ve hře o zákazníka, a to především proto, že klíčem k úspěchu je výzkum a vývoj a uspějí jen ty společnosti, které budou schopny produkovat inovativní zařízení vysoké kvality a odpovídající požadavkům zákazníků.

Pro tato silná slova svého zástupce má možná Huawei svůj důvod. V druhém čtvrtletí letošního roku byl podíl nejsilnějších značek celkem čitelný. Americký Apple a korejský Samsung dosáhli společně 37% podílu na celkovém trhu, Huawei sám získal 6,9%, a tím překonal Lenovo s 5,4% a LG s 4,9%.

Podle vlastních slov má Huawei v současné době „nejlepší“ hardware, zatím co Apple boduje s „nejlepším“ software, ale Huawei pevně doufá, že se stane jednoznačným vítězem v boji o zákazníka, protože dokáže nabídnout to „nejlepší“ připojení.

Plány a vize Huawei nejsou skromné, ale jak všichni víme, trh je tím hybatelem věcí příštích. Jen zákazník a prodej nakonec jasně určí, kdo tady hraje prim a kdo si nezaslouží hřát se na výsluní.

Jaký je váš názor? Je Huawei opravdu tak silná značka, aby mohla vyřadit z trhu svou konkurenci? Dejte vědět v komentářích.

[Gizchina.it]

 

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.