Společnosti Meizu a Suning, jedni z největších čínských obchodníků na trhu s elektronikou oznámili svou spolupráci, která by se měla odrazit především ve zvýšení prodeje a budování dalších prodejních míst.
Sama Meizu se v současnosti může chlubit 500 kamennými obchody v Číně a nyní chce s pomocí elektronického giganta Suning toto číslo zvýšit o dalších 300 obchodů, a to vše během příštího roku. Jsme svědky toho, že Meizu vynakládá veškeré úsilí ke zvyšování prodeje. Jedním z kroků je otevření jejich obchodu Meizumart a založení oficiálních stránek Meizu v italštině (vbrzku také ve francouzštině a ruštině). Kromě tohoto také chtějí posílit svůj růst v Číně.
Meizu oznámila, že od partnerství se Suning očekávají nárůst podílu na čínském trhu, chtějí vybudovat dalších 300 prodejen a uvažují o nárůstu prodeje až o 2 miliardy. Tato částka se může zdát až příliš optimistická nebo nadsazená, ale vzhledem k tomu, že Suning je jedním z největších distributorů „chytrých telefonů“, může se velmi snadno a rychle stát, že Meizu svá očekávání brzo naplní.
Spolupráce těchto dvou čínských gigantů nese pracovní název „Blue Dream“, který je překvapivě podobný názvu nové řady nízko nákladových telefonů společnosti Meizu, kterými se údajně chystají jít po krku Xiaomi Redmi.
[Gizchina.com]