Náš skvělý investigativní čtenář Hopa, se tentokráte zaměřil na plány společnosti OnePlus.

Datum 23. dubna je den, kdy společnost The OnePlus zahájí prodej svého nového telefonu OnePlus One.  Rozhodně se nedá říct, že sedí se založenýma rukama a čeká, až to vypukne. Právě naopak. Na fóru oneplus.net se snaží nalákat potenciální zákazníky na služby spojené s prodejem svého telefonu i poprodejním servisem. Svoji představu rozdělili  do tří částí.

První je „Lokalizace“.  The OnePlus mají záměr provozovat svůj e-shop v rodném jazyce kupujícího, a to včetně ceny udané v místní měně.

V druhé části nazvané „Logistika“ informují o několika distribučních skladech na různých kontinentech. Pochopitelně Evropa nebude chybět. Objednávky z Evropské Unie budou realizovány ze skladu v EU.  To je určitě dobrá myšlenka. Odpadne obava z doplacení DPH a celních poplatků. I doba dodání by se tím měla zkrátit na minimum.

Ve třetí a poslední části nadepsané „Služby zákazníkům“ má v úmyslu The OnePlus vybudovat silnou zákaznickou podporu v podobě zákaznického centra, kde bude možné požádat o radu v případě potíží.  The OnePlus přislíbilo i zaplacení nákladů spojených s odesláním telefonu na oprávněnou reklamaci. Počítá se také s rostoucí komunitou uživatelů, kteří si v případě potřeby vypomohou navzájem.

Záměr společnosti vypadá velmi lákavě, doufejme, že si neukousli příliš velký krajíc a celý záměr se podaří realizovat. Určitě by to přispělo k atraktivitě očekávaného telefonu. Bližší informace o ceně, prodeji a distribuci telefonu OnePlus One neprozradil.

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.