Stoupající hvězda na mezinárodní úrovni, společnost Xiaomi, neztrácí čas a už si vytyčili úkol na letošní rok.

Podle generálního ředitele Xiaomi Lei Juna, společnost plánuje zdvojnásobit prodeje na 40 milionů chytrých telefonů v roce 2014. To je přesně dvojnásobek toho, co společnost prodala v roce 2013. Xiaomi Viceprezident Li Wangqiang naznačil, že 30 milionů z tohoto cíle prodeje by mělo prodat přímo Xiaomi, zatímco zbývajících 10 milionů by jít přes telekomunikační partnery v Číně.

Xiaomi na to jde trochu jinak na rozdíl od jiných čínských výrobců. Sázejí na příjmy z jejich MIUI ekosystému , který jim umožňuje nabízet telefony za velmi přijatelné ceny (tj. Freemium). A zatím to vypadá, že se jim to velmi vyplácí.

[Zdroj]
Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.