Meizu není na veletrhu CES úplným nováčkem, což chce letos potvrdit a dle svého vyjádření také atakovat americký trh.

S Meizu to na mezinárodním thru v průběhu let šlo nahorů dolů. Před několika lety se firma zdála být schopná své produkty prodávat celosvětově, ale některé věci se změnily a Meizu se rozhodli soustředit se na lokální trh (s vyjímkou několika obchodů v Rusku).

V roce 2014 se však Meizu opět pokusí prorazit mezinárodně a jeho první krok směřuje na americkou půdu, kde bude své nejnovější výrobky prezentovat na nadcházejícím CES.

V tiskové zprávě Meizu uvádí jako dlouhodobou strategii pokus o průnik na americký trh, kde je podle nich stále místo pro dalšího hráče.

O tom, že se na americkém trhu lze uplatnit není pochyb, je ale Meizo tím pravým, na koho jsou Američané zvědaví? A jestli ano, je pro Meizu výhodnější přijít na US trh s prémiovými výrobky nebo by měli vsadit na strategii levnějších telefonů, jako konkurenční Xiaomi?

[zdroj]

 

Disclaimer: Některé společnosti, o jejichž produktech píšeme, nám mohou občas poskytnout kompenzaci, ale naše články a recenze jsou vždy našimi upřímnými názory. Další podrobnosti naleznete v našich redakčních zásadách.